12.10.08

konacno nesto jos malo o Radojevicima ...

Početkom avgusta 2007. mi se u svesti javila snažna želja da istražim i pronađem neko pozitivno energetsko mesto na području šire okoline Sombora! Isprva sam racionalno odbacivao mogućnost da tako nešto postoji, ali je ta želja i potreba postajala sve jača. Uzeo sam mapu i nekako mi je pažnju privlačilo jedno područje na oko 10km istočno od Sombora. Ubrzo sam se sa drugom koji je senzibilan organizovao, pa smo biciklovima krenuli ka tom mestu (to je na mapi bilo oko 4-5km u prečniku). Vozeći se po njivama i lenijama, vođeni samo osećajem da se ispred nas nalazi nešto jako plemenito, došli smo do salaša- kasnije smo saznali da se zovu RADOJEVIĆI. Tu smo boravili nešto više od sat vremena i obojica osećali mir, blagi pritisak na teme i neko preplavljivanje finim i suptilnim energijama. Iskoristio sam priliku i uradio Oče naš koji je bio jako snažnog efekta. Praktično se sam izveo, bez nekog mog angažovanja. Osetili smo još i pojačanje cirkulacije u glavi.
Ali tada (20. VIII 2007.), još nismo ušli u sam centar tog mesta. Sledeći put 10. IX, energije su bile još jače, čak su delovale na nas već na 1,5-2km od tog mesta, moždani talasi su nam se spuštali otvorenih očiju, a mi doživljavali sve veći mir. Ni ovog puta nismo našli sam centar, ali smo locirali područje od nekih 150m u prečniku sa jačim energijama. MOJ UTISAK O MESTU: energije ovde prisutne stvaraju mir, isceljuju, uvode u meditaciju, razvijaju duhovnost, veći efekat daju kod naprednijih meditanata, pojačavaju cirkulaciju mozga ...
13. IX sam otišao do gđe Dojkov Margite u Zrenjanin da saznam još neke informacije. Na fotografiji sa tog terena Margita je videla i opisala energetski stub u centru tog mesta, koji je visok oko 15m a širine 5m, koji pri vrhu ima energetski prsten koji svojom rotacijom kao da uvlači kosmičke energije (neke su svetlije, neke tamnije) i one su iznad tog terena na mnogo širem području. Imala je utisak da se tu tek formira nešto ali da za sada to ne izgleda kao energije u Tijanju. Sam stub energije ima 3 sloja, najuži je i najjači i u prečniku iznosi 1m, oko njega je drugi krug prečnika oko 3m a oko njega treći 5m. Na celoj površini livade je primetila sloj žuto-svetle energije iznad tla do visine od 50cm. Teta Margitin utisak o mestu: „Neobično pozitivno mesto, bez ijednog negativnog zračenja. Na takvim mestima se gradi crkva. Povoljno je za meditaciju, smirenje. Taj stub ide jako visoko. Unutra je čista, topla, bela energija. Nema svetlećih tela. To je mesto andjela.”















Krajem septembra sam pokušao da uspostavim kontakt sa energijama tamo prisutnim. Zažmurio sam i zamolio ih za kontakt. Usledilo je za mene do tada najintenzivnije iskustvo u energetskom smislu. Na momente su mi se spuštali moždani talasi, imao sam utisak da se glava rasteže, kao da mi čupaju neke delove u glavi! U trenucima mi je svest ulazila u nekakva stanja napete ali fokusirane svesti, ne znam tačno kako to da opišem, i video sam pri tome neku belu svetlost. Osetio sam blagonaklonost ovih energija. Ta meditacija je trajala oko 5-10min, posle sam se osećao kao preporođen. Anksioznost koja me je pratila neko vreme je odmah nestala a nekoliko dana posle ove meditacije sam osećao da iz mene izbija unutrašnja sreća, imam utisak da su se ti efekti na neki način integrisali u moju svest.
U oktobru sam poveo senzibilnu prijateljicu koja nazire energije. Kako smo se približavali mestu, pitao sam je da li vidi nešto i gde! Pokazala je baš u tom pravcu salaša i opisala žućkasti luk (deo prstena) koji se nalazi iznad tog mesta. Neverovatno prisno je doživela energije, osetila ljubav ka tom mestu. Stali smo u centar mesta i slično doživeli!! Jako strujanje u telu, mir, pojačanje cirkulacije u glavi. I toplotu u telu.














No comments: